20 Temmuz 2010 Salı

Anneannem

Eveeeet. Uzun bir aradan sonra tekrar cici blog'uma yazabiliyorum. Çok mutluyum. Çeşmeye geldim ve "maceralarıma" burdan devam ediyorum. Yıllık anneanne ziyaretimi gerçekleştiriyorum ama bir farkla. Evde tadilat, tamirat, hafriyat, yüksek yoğunluk ve karışıklık var. Her yer her yerde.


Biraz anneannemden bahsediyim. Kendisi yengeç burcu. Yazları Çeşmede kışları ise Amerikada yaşar. Arada fırsat bulduğunda yani ilkbahar ve sonbahar aylarında ise İstanbula gelir, bizim alt katımızda yaşar. HARİKA yemek yapar. O kadar güzel yapar ki bütün yemekleri, bir kaç kere lokmalarımı alırken çatalı ısırıp dişimi kırma aktivitesini tamamlıyordum.

Yerinde duramaz. Yaşını söyleyip, bütün şimşekleri üstüme çekecek değilim. Çünki kendisinin nerede ne okuyacağı belli olmaz, bunu da okur vallahi yanarım. Ben onu bıraktığımda 69 yaşındaydı. Hala öyle...

Anneannem yerinde duramadığından, evde habire bir iş bir tadilat vardır. Bu sefer mutfak yapırıyor. Daha önce Banyo, Yatak Odası, Salon, Veranda vb. şeyler yaptırdı. Ayaklarını uzatıp bir oturayım demek yok. Dur durak bilmez bildiğini okur yürür gider.

Eş bulma konusunda da idolümdür. Kimseyi kolay kolay beğenmez. "Beni ne doktorlar ne mühendisler istedi de ben varmadım" repliğinin can bulmuş halidir. 93 kişi istemiş 94'üncüye varmış. Hadi yürü kim tutar seni. Daha 3-5 derken onun eline su dökemem.

Son olarak çok güzel dizleri vardır. Her şeyi güzel ama dizleri bir ayrı.


PS: Kıçınızı kaşıyın da nazar değmesin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder