8 Temmuz 2010 Perşembe

Yeni Gelen Ne Yapar?

Bu sorunun cevabını bilmiyorum. Aslında bilemiyorum. Ne yapmalıyım blog nasıl yazılır hiç bir fikrim yok. Sadece içimden bir ses Los Angeles'ta çok ilginç şeylerle karşılaşacağım yönde. İste o yüzden böyle bir blog oluşturma hissine büründüm. Bir anda hiç aklımda yokken "Ya Ben bi Blog yazsam ne olur acaba" dedim ve işte burdayım şuanda.

Üniversiteden mezun olduktan sonra yani diplomamı aileme yolladıktan sonra aldı beni bir düşünce. Bu bir dönemi iyi değerlendirmeliyim dedim kendi kendime. Önce Göz Ameliyatı olup, gözlerimi lazerlettim. Çok memnunum. Herkese tavsiye ederim. Sabah kalkıp gözlük/lens aramamak çok zevkli bir şeymiş. İkinci olarak, kilo verdim. Şuan 6 kilo gitti. Kilo verdiğimi herkes farkediyo nedense bir tek ben farkedemiyorum. Bunlar fiziksel değişimlerdi. Sonra Can-Arsen Gürzap'ın oyunculuk eğitimine başladım Dialog'da. Fakat ordaki kitlenin daha Shakespeare bile bilmeden/ okumadan oyuncu olmaya geldiğini görünce veya Hamleti işlediğimiz derste 14 kişiden sadece 2 kişi olunca insan bir yadırgıyor, bir soğuyor ki sormayın. Tiyatro Kuramı dersine bir gün gittim ve sınıfta tek ben vardım. Neyse bunlar benim Amerikaya gitmeden önce kendimi geliştireyim diye yapmak istediğim şeylerdi, yaptımda.

Amerikaya New York Film Academy'e kabul olma maceram ise ayrı bir "fenomen". Fenomen diyorum çünkü çok komik. Sabah kalkıyorum ve inanamıyorum. kendime geldikten sonra soruyorum. "Yani şimdi ben Los Angeles'a mı gidiyorum?" Bu sorunun cevabı kocaman bir EVET.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder